Setelah seminggu berlalu…………………..

Setelah seminggu berlalu…………………..

Hari ni dah hari Sabtu………….semalam Jumaat……….

Rasanya kali terakhir saya update blog adalah Jumaat lepas……………..huhuhuhu

Makin teruk dah saya………bila mana penyakit M mula tersebar begitu luas sekali… 7 hari tu!!!

Kalu setakat 2..3 hari okla.. ni sampai 7 hari… hai la BLOG nasib ko la kan..makin lama saya pun makin dah tak tahu nak update blog…

Bila baca blog kenagkawan yang lain.. citer pun biasa2 jer..seperti berjalan2… kisah anak.. kisah kenduri kawen.. kisah makan.. kisah tengok DVD pun update…

Nak  buat.. tapi entah kenapa.. ngadap jer blog…….. terus blank.. tak tau nak taip apa.. haa… yang ni pun berjaya siapakan 1 entry.. sebab dah seminggu kot tak update apa2..

Ni pun boleh  jadi modal blog juga kan??ik3

One thought on “Setelah seminggu berlalu…………………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s