Gelagat anak-anak…..

Gelagat anak-anak…..

Kalu kat rumah saya ni. rasanya sumer benda kat rumah boleh jadi alat mainan anak-anak…

Macam si Huzaiman ni…….. hai la….

Saya punya penutup tudung saji tu rasa dah hancur.. sebab dia buat mainan…

 

Kekadang dia main ngan abang-abang nya…. kekadang dia main sensorang,…..

tapi selaluya dia suka duduk atas tudung saji tu… tu yang rosak terusk tu.. sbb dah kene penyek… bila rosak memang takleh guna la.. sebab kalu tutup lalat tetap boleh masuk…

Selagi anak belum membesar… layan jerla kerenah nya…. sok dah besar.. leh citer kat kengkawan.. masa kecik2 main tudung saji jer….hahahaha

Mesti anak-anak korang pernah main kan?? Selain tudung saji apa barang lain derang suka main? Nanti entry berikutnya saya akan citer apa barang yang anak2 saya guna untuk main sepanjang di rumah…hehehe

6 thoughts on “Gelagat anak-anak…..

  1. Anak saya semua benda jadi barang mainan. Paling faveret penyapu. Kerja menyapu aje kat rumah tu. Bunga saya dalam pasu, dia ambil cucuk kat beg sekolah abangnya. Kasut-kasut kat rak semuanya dia baling dalam tong sampah. Dia tahu mommynya suka shopping kot…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s