Bila anak-anak dapat berendam…….

Bila anak-anak dapat berendam…….

Masa di PD, tak pergi pun bawa anak-anak g mandi laut…hik3…

Ishkkkkk…….. tak berani la.. anak kecik2 lagi.. lagi pun susah nak kawal… kalu dalam kolam renang tu senang la sikit kan?

Sepanjang ada kat Resort tu, anak2anak asyikla tanya bila nak mandi kolam.. klau ajak g makan pun dia tanya “kita nak mandi kolam yek ibu?” alahaiiiiiii………..

Jadi sebelum balik Bangi, saya suruh la anak2 berendam jap.. termasukla saya ngn my IR sekali kan… hahahahah

Nantikan ia!!! Sesuatu akan berlaku pada 17 September 2013 ini!!

 

Jangan risau untuk memakai baju yang mengikut badan.Inilah sebabnya!!

 

 

 

Lama gak la saya kasi anak-anak mandi kolam….

Bila ajak balik, masing2 x nak kuar kolam… padahal dah sejuk mengigil2 dah badan……

Tak per la nak oit….. nanti kita g la lagi, tiap2 tahun opis ibu buat Family Day ni… boleh g banyak tempat la nanti……….

3 thoughts on “Bila anak-anak dapat berendam…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s