Keputusan dan pemenangnya ialah…………

Keputusan dan pemenangnya ialah…………

Eh….eh.. tak sangka pula ramai gak yang joint GA ringkas yang saya buat semalam..hik3. Ala rujuk la entry ni Tukar duit sempena Hari Raya

Ishk..ishk.. ramai tul bagi jumlah yang besar…besar… saya ni keje kerajaan jer kan? Jadi tak derla banyak mana nak g tukar duitnya pun…

Jadi jumlahnya adalah :

RM750.00

Maka, pemenangnya adalah :

 
Nama : Daddydee
Emel : daddydee.net@gmail.com

 

Haaa….tula, sapa suh tak nak teka betul-betul kan?? tengok kan dah terlepas RM10.00..hik3

Okla.. kepada para pemenang, sila emelkan no akaun bank anda sama ada CIMB @ MAYBANK ke emel sumijelly99@yahoo.com sebelum pukul 5.00 petang pada 02.08.2013 Hari Jumaat yek..

Jika hadiah tidak di tuntut, segala surat menyurat dan rayuan tidak diterima…  dah nama pun peraduan ringkas, jadi saya pun nak bagi secara ringkas..hik3

Pada yang tak menang, jangan risau, akan ada  dari masa ke semasa yel…

11 thoughts on “Keputusan dan pemenangnya ialah…………

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s