IIftar Ramadan bersama Denaihati Network

IIftar Ramadan bersama Denaihati Network

Yea……..yea……….sumer duk update entry semalam…….. #?IftarRamadanDenaihati? tu la kan? Amboi……sakan masing2.. 

Alhamdulilah, semalam saya dapat jem[utan berbuka puasa bersama Denaihati Network di Hotel Singahsana, PJ.

Dapat la saya bercuti masak kan semalam? Ialah, sepanjang 11 hari Ramadan, baru la semalam berkesempatan makan diluar bersama keluarga…hik3

Juadah yang saya makan semalam tak derla kesemuaya saya makan… makan mana yang nak jer..dan di sebabkan mulut saya ada ulser, selera makan tu kurang sikit la..hik3

Lihatla juadahnya……….

Banyak kan?Ni sebahagian jer, ada juga yang saya tak snap… sbb tak perasan ada lagi rupanya..hik3

Tapi yang penting, haruslah….

.

.

.

.

 

Kambing golek!!

Sedap rasa kambing nya, tak hanyir dan garing… tapi x makan banyak pun, sekadar rasa jer…hik3…



Jom.. sekarang layan gambar2 yang sempat saya snap samada sorang, berdua, bertiga dan berkumpulan…hik3

 

 #Musz dan #Namia
*Terima kasih Musz sudi layan kerenah anak kak sumi…hik3
 Sibuk betul si #Namia agihkan cenderahati dia kat #Yanmie. Si #Shakiddo lak busy sana sini..hik3
 #Hafiz Rahim dan keluarga
 #Jamar Bahar dan isteri.
Inilah dia, sayangkan anak ditinggal2kan, sayangkan isteri dibawa kesana kemari…hahahaha
 Suasana di dalam dewan, di mana ramai tetamu jempuran sudah mula memnuhi tempat duduk.
Masing2 sibuk bertegur sapa sesama sendiri….
Hiburan dari pihak Hotel juga disediakan….sedap sumer lagu2nya.. sumer lagu lelama… terasa macam di kampung…
 #Namia,#Eyriqazz sekeluarga..
 Orang lain masih berpuasa, si Zulfadhlii dah buka puasa…rajin pulak si Iskandar layan adiknya..
 Huzaiman kurang sihat, tapi masih ok la… sebaik ada Danial nak tolong jagakan adiknya….
 #Bro Fromestone dan isteri, XXXXX, #Jamar dan isteri
 Dapat juga jumpa si galah panjang ni… #Hilal
 Ewah… masing-masing.. posing sakan……….
 Memula sikit…………..
 Pastu tambah lagi…………….
 Tambah lagi……………..
 Akhirnya gini la jadinya………penuh!!! hahaha
 Dengan #Namia lagi…………hahaha
  #Nizam, #Akma Omar, #XXXX (lupa nama…hahaha)
 Group #Abang Ensem dan keluarga

Selesai sudah…………….. penat tul la nak edit gambar………hahahaha

Pada yang nama nya saya x sebut tu, saya x ingat la.. boleh bagi tau siapa yek? Yang sebelah Akma, dan sebelah kak Akuzle ni…hik3… nanti saya edit balik letak nama mereka…

Okla… selamat membaca.. kepala dah pening.. nak zzzzzzzzzz jap……….hahahaha

34 thoughts on “IIftar Ramadan bersama Denaihati Network

    1. x per kak… mungkin belum lagi rezeki tu dtg…

      mana tahu selepas ni tak jumpa di memana majlis, leh lak terjumpa kat memana pasaraya ker?? hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s