Selamat Ulangtahun ke 5 Denaihati.com

Selamat Ulangtahun ke 5 Denaihati.com

Harini ulangtahun blog Tuan Denaihati….

Walaupun dah 5 tahun tapi dah maju dan tinggi ranking blog Denaihati ni….macam dah berpuluh tahun berblogging kan? Saya pun masih di takuk bawah lagi…huhuhuh

Saya megenali Blog Denaihati.com ini sekitar tahun 2010… masa tu Tn Denaihati anjurkan  Peraduan Hidup Seorang Blogger masa tu.

Banyak pertandingan yang Denaihati.com anjurkan..cuma saya jer tak dapat mengikut ti segala aktivit nya… hanyaa beberapa kali jer dapat ikut…

Walaupun saya masib dikategori baru lagi..tapi apa yang ditunjuk ajak oleh  Denaihati.com memang sentiasa meninggalkan kesan untuk blog saya…. walaupun tak ajar face to face, tapi penyampaian dalam blog beliau memang sangat bermanfaat…

apa-apa pun di kesempatan ini ingin  mengucapkan

 Selamat Ulangtahun Blog  Denaihati.com

7 thoughts on “Selamat Ulangtahun ke 5 Denaihati.com

  1. Tahniah Denaihati kerana telah menyambut ulang tahun ke 5… Semoga Blog Denaihati terus maju kehadan dalam usaha untuk memberi ilmu kepada seluruh rakyat Malaysia…

    Tahniah juga diucapkan kepada admin blog ini, yang terus bersemangat berkongsi info….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s