Lewat 3 minit………..

Lewat 3 minit………..

Ginila bila ada anak kecik… macam2 ragam.. macam2 peel ok…

Danial selalu ayahnya yang hantar ke sekolah pepagi… jadi tinggal la 3 orang lagi dengan saya….

Bila dah siap2 nak keluar.. selalu 3 orang anak saya ni mesti salah seorang akan buat hal… ala buat hal tu bukan la yang pelik2 kan…

Selalu bila dah nak kuar tu mula la sorang sakit perut nak membuang la… sorang lagi tu mula la nak kencing la… time tu juga la nak mandi pulakkkkkkk…….waaaa

Macam hari ni, Zulfadhli la yang buat hal…sibuk la nak membuang air besar, pastu sibuk juga nak mandi…… haaaa… tu yang jadi lambat…

Nak jerit2 suh cepat.. leh dia mandi manda macam kat tepi sungai tu… duk simbah2 air…ggggrrrrrrrrr……..

Tak pepasal lewat 3 minit!!!

Ok.. tu jerla nak luah perasaan…. k la nak smabung kerja………hahahaha

6 thoughts on “Lewat 3 minit………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s