Jamuan menyambut Ramadan 1434H/2013M

Jamuan menyambut Ramadan 1434H/2013M

Minggu lepas, pejabat saya mengadakan majlis makan-makan sempena menyambut Ramadan yang bakal menjelma….. tak ya bakal la sangat kan.. esok pun kita nak berpuasa….

Jadi Hari Jumaat kami adakan makan-makan tu secara pot luck. Bawa jerla serba sedikit makanan untuk di jamu kan……

Ni adalah sebahagian yang bawa…….

 

Sebenarnya ada banyak, tapi bila dah nampak makanan terus lupa nak snap lagi……wakakaka

Di kesmepatan itu, kami adakan sekali majlis sambut hari lahir… sekadar kek jer.. pas tu kongsi reramai….

Ishk…… rugi besarlakan.. dapa tkek secret recipe tapi tak merasa……. nak pulak kek Indulgence kan.peberet saya la tu

Dapat makan ni pun dah kenyang ok!!

Inilah wajah2 yang menyambut hari jadi sepanjang bulan April – July… hik3

Selamat Hari Jadi, semoga dipanjagkan umur dan dimurahkan rezeki!

Apa lagi, selepas tu, sumer pakat2 ambik makanan dan makan la kan……..

 
 

Beginila kami setiap tahun. Bila mengadakan majlis macam ni, sekurang2 nya dapat mengeratkan silaturrahim sesama islam…

Selepas ni majlis menyambut hari raya pula kan…. ishk. x sabar nak sambut puasa….

Ini adalah kali ke 2 menyambut Puasa di Putrajaya, sebelum ni kan kat PWTC..hik3

2 thoughts on “Jamuan menyambut Ramadan 1434H/2013M

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s