Drama Teduhan Kasih Episod Akhir

Drama Teduhan Kasih Episod Akhir

Episod Akhir! Episod Akhir!!

Rasanya ramai kot yang tengok episod akhir Teduhan Kasih ni………hahahahahaah

Cerita memang lari dari Novel Teduhan Kasih la kan….. tak yah la nak tengok mereka g honeymoon kat luar negara, ryzal mati eksiden……..hahahahaha

Walaupun di ubah jalan cerita nya sedikit…….. Ayu dan Kak Long tetap menjadi pujaan hatikuuuuuuuu!!!!!!!!hahahaha

Tak yah banyak citer, pada sesiapa yang terlepas episod akhir tu… ni saya bagi link.. korang tengok la puas2.. tengokla ulang2….hahaha

Akhir >> Teduhan Kasih Episode 28 << Akhir

6 thoughts on “Drama Teduhan Kasih Episod Akhir

  1. nasib baik malware dah takde , nak masuk tgk ni je .. haha .. semalam astro buat hal sebab hujan , tp tahan marah sbb ambik iktibar dr kes jerebu kahkahkah ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s