Anak pun dah pandai memilih….

Anak pun dah pandai memilih….

Anak2 ni..kali x belajar dari  ibubapa..nak belajar dari mana kan??

Tengokla Huzaiman ni….

image

image

Kalu nak makan aiskrim pun dah pandai memilih. …

Aiskrim nak yang mahal jer.. Magnum tu… bagi aiskrim jagubg x nak..ngeleng dia…

Saya memang buat stok kat rumah banyak…. sebab senang. ..nak makan aiskrim makan yang kat rumah sudah..x yah beli kat luar…

Ishkkkk. .tetiba nak makan aiskrim Magnum lak bila tengok gamvat Huzaiman ni..hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s