Bila anak pun dah pandai mengikut jejak ibunya….

Bila anak pun dah pandai mengikut jejak ibunya….

Ginila jadinya bila anak2 selalu tengok ibunya asyik bergambar………..hik3

 
 

Entah bila masa dia leh ambik gambar ni pun tak pasan….

Gitula anak2… mereka la penawar… mereka jugala racun…………..hik3….

10 thoughts on “Bila anak pun dah pandai mengikut jejak ibunya….

  1. haha..tu la lain kali nak bergambar jauhkan pada pandangan anak2..kalu tak ni lah jadinya..hahahahaha..betul tu..anak..dia madu dia racun..emmm..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s