Drama A Change of Heart pula menjadi tumpuan……..

Drama A Change of Heart pula menjadi tumpuan……..

Hai la.. sejak dua menjak ni tertengok pula citer kat AOD…….. Drama cina bertajuk A Change of Heart pulak…hik3

Mula di tayang pada 3 June 2013 yang lalu… dan bakal berakhir pada 12 July 2013. Sebanyak 30 episod akan ke udara…..eh.. ni bukan saya yang tulis, tapi saya baca kat website drama ni…hik3

Para pelakon : 

Michael Miu, Joey Meng, Bosco Wong, Niki Chow, Vincent Wong, Sammy Shum, Mandy Wong, Benjamin Yuen, JJ Jia, Elaine Yiu, Jack Wu, Benz Hui

Sinopsis :

The ruthless businessman FONG CHI LIK (Michael Miu) head is loaded with gold digging plans, unfortunately he suffers from coronary heart disease. His condition is life-threatening unless he gets a change of heart surgery. His primary care doctor YIU YAT SAN (Bosco Wong) suddenly dies from an accident and his heart was donated to LIK. After the heart surgery, LIK’s personality changed drastically, he turned into a kind-hearted man, just like how YAT SAN used to be. The drastic change surprised YAT’s fiancee YUEN SIU KAT (Niki Chow) and LIK’s wife TONG SIN HANG (Joey Meng). The relationship among the three started changing from then on.

YAT SAN’s twin brother YIU YUET SAN (Bosco Wong) returns to Hong Kong for his brother’s funeral. He fell in love with SIU KAT at first sight. To thank YAT, LIK treated YUET very well, giving him a job at his company. YUET quickly got promoted and became LIK’s right-hand man. He even had an affair with the PR employee HA SZE KA (Mandy Wong), while developing a complicated relationship with his brother’s girlfriend SIU KAT. SIU KAT also develops a controversial relationship with LIK. When YUET started respecting LIK more and more, regarding him as family, he discovers his brother’s death was in fact not an accident…

***************************

Erk lebih kurang la macam tu sinopsis nya… di sebabkan ni cerita cina, jadi tak derla sinopsis nya dalam BM kan……. konpem banyak yang dalam bahasa cina.

Kang kalu saya copy paste kang lagi la korang tak tau apa maksundya………..hahahaha

 

Kira 4 orang ni la pelakon utama……… hik3.

Kisah percintaan gak ni… tapi sekarang baru episod 15, masih ada lagi 15 episod……… setiap malam jerla leh layan kan. Sebab tu jer masa yang ada kat umah…kah3

Tapi best gak layan citer cina ni. Dulu masa saya sekolah rajin gak layan citer cina yang selalu ke udara pukul 6 petang  7 malam kat TV2. Selalu pasal polis la kan… dan suka tengok hero-hero pelakon cina ni… kacak2 gak..hahaha

Tapi sekarang pun masih ada lagi drama cina kan.. cuma x sempat la nak tengok…… kalu balik kerja layan drama jer.. kul baper nak masak yek?? Ialah, drama cina ni kalu tak baca senikata memang tak paham la kan. Kekadang bila dah selalu tengok boleh la belajar bahasa cina secara tak langsung kan?

Eh.. cukupla … nak g tengok sekarang ni episod ke berapa dah??hik3

2 thoughts on “Drama A Change of Heart pula menjadi tumpuan……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s