Penangan Teduhan Kasih Adi Putra

Penangan Teduhan Kasih Adi Putra

Alahaiiiiiiiiii… sapa yang sekarang ni follow citer TEDUHAN KASIH???

Sebenarnya tak follow pun citer ni kan. sebab ditayangkan waktu jam 7 malam… sebab masa tu la anak-anak nak makan, masa tu sibuk hidang lauk pauk, masa tu juga waktu solat…..hahahaha

Kalu buka tv gak, alamatnya tak makan la derang kan. sebab ibunya sibuk tengok TV.keh3

Tapi minggu lepas saya MC 2 hari…… eh.. MC pun nak bagi tau….hahahahaha

Selama 2 hari saya pergi maraton citer Teduhan Kasih ni……. arghhhhhhhhh……….

Buka lap top, pasang cable HDMI kat TV pas tu pasang suara kuat-kuat sebab tinggal sensorangkan… baru puas hati tengok…..

Dari episod 1 – 18 ok saya tengok….. 1 episod pun tak tinggal dan sangat puas hati la kan, sebab dapat tengk terus menerus kah..kah..kah

Ok,.,.,. tension giler ko dengan karaktor si Ayu aka Nabila Huda ni… adoillla ada jugak yek manusia macam tu…. letih saya tengokkkkk…..hahahahaha

Memang gaya Nabila Huda dan Zarina Zainuddin berjaya menbuat penonton menyampah… meluat dan juga benci ngan watak dia……..hahahaha

Kerana drama Teduhan Kasih tu la, terpaksa g cari Novel Teduhan Kasih ni……hahahahaha

Sinopsis Novel :

“Kau ingat dengan anak ni kau boleh paksa aku ubah keputusan aku? Kau nak ugut aku dengan anak kau ni? Eh! Kau jangan haraplah aku akan ikut kehendak kau. Aku tetap ceraikan kau!”RYZAL.

Sampainya hati Ryzal, hanya kasihnya sudah tertumpah buat Ayu teman baikku sendiri, tergamak dia menyingkirkan aku dalam keadaan begini. Ketika aku mengandungkan anaknya, dia melafazkan talak.

Dan ketika aku merasakan aku sudah tiada siapa-siapa lagi di dunia ini dan jalan yang bakal aku lalui sangat gelap, dia hadir menyuluh kegelapan itu. Sekali gus meletakkan aku di tengah-tengah persimpangan di antara keikhlasan dan kenangan semalam.

“Sebab kita ada Adam. Kita nikah sebab Adam. Apapun yang berlaku, kita hanya fikirkan tentang Adam. Lagipun abang dah bosan hidup begini. Hidup abang benar-benar kosong. Tapi sejak abang kenal Adam, seperti hidup abang terisi dengan sesuatu. Abang mahu kita hidup sebagai sebuah keluarga. Abang tahu pintu hari Iffa tidak akan terbuka untuk mana-mana lelaki lagi, tapi tolong fikirkan cadangan abang ini.”EHSAN.

Aku benar-benar terperangkap. Sedangkan lelaki yang aku cintai separuh nyawa juga dengan mudah berlaku curang. Inikan pula dia, lelaki yang aku sendiri sedia maklum akan masa lampaunya yang kotor. Kelak akan adakah bahagia untuk aku dan anakku? Namun aku tahu hanya dengan Ehsan saja kami menumpang teduh.

**********************

Tapi antara Novel dan Drama Tv tak sama ok jalan ceritanya……tapi yang nyata barisan pelakon nya sangat MANTAP ok!

Hai la papa adam……..gara-gara ko la saya g ngadap citer ni…… wakakaka

Walapun dah tau ending dalam Novel, tetap nak tahu ending dalam Drama……. keh3

4 thoughts on “Penangan Teduhan Kasih Adi Putra

  1. kalau heroin dia saya suka, saya mesti rebut habis-habisan dengan anak :p tp kali ni saya mengalah dgn anak, heroin dia saya tak berapa suka :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s