Selamat Pengantin Baru Syam dan Nizam!

Selamat Pengantin Baru Syam dan Nizam!

Asal cuti sekolah, kenduri kawen sure ada kan?

Sebelum cuti sekolah lagi dah ada undangan dari kawan sekolah rendah…..

Memula kawan perempuan, Syamsiah…

 

Majlisnya pada 25.5.2013 hari Sabtu yang lepas….

Dia buat majlis kat Yeob Place.. emm.. maafla x sempat nak tunjuk tempat Yeob Plase tu. sebab memori kad corrupt…waaaaaaaa

Tapi tempat tu ramai yang buat majlis perkahwinan… sebab esoknya ahad kawan opis saya anak nya kawen pun buat kat situ..hik3

Pastu semalam ahad, 02.06.2013 kawan lelaki saya pula kahwin. Nizam, sebaik dekat…kat Kg Pandan jer..jadi boleh la datang kan.

Kawan-kawan saya ni semua kawan sekolah Rendah ok! kami tetap tak putus perhubungna walaupun masing2 pun sibuk berkeluarga dan bekerja…

Tengah bulan ni, kawan saya lagi 1 nak kawen gak…. tapi lambat lagi la kan. nanti2 la letak gambar dia…gik2

Pada kawan saya yang telah mendirikan rumahtangga, saya ucapkan Selamat Pengantin Baru semoga kekal hingga akhir hayattt…. AMIN

One thought on “Selamat Pengantin Baru Syam dan Nizam!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s