Mural dinding di rumah

Mural dinding di rumah

Sapa pernah buat MURAL?

Sebelum tu meh kita pahamkan maksud MURAL.

Mural adalah cara menggambar atau melukis di atas media dinding, tembok atau permukaan luas yang bersifat permanen lainnya.

Mural juga berarti lukisan yang dibuat langsung maupun tidak langsung pada permukaan dinding suatu bangunan, yang tidak langsung memiliki kesamaan dengan lukisan.

Tapi Mural yang hendak saya sampaikan ialah, mural di rumah saya………

 

Bila memiliki anak-anak ni.. tak sah la kan kalu tak ada mural kat umah wei…..

Nak pula 4 orang anak lelaki yang sedang membesar dan semakin lasak serta kreatif ni……

Si sulung mungkin tak ada masalah kot…. sbb dia dah besar, dan dapat besakan mana dinding mana kertas….. tetapi bagi yang 3 lagi…. adehhhhhh.. leh wat darah tinggi naik jer…..hahaha

alahai……….. gini la bilik anak bujang saya……

habis dah dinding nya berconteng…….. waaaa…… kene tunggu derang conteng sampai penuh dinding ker baru nak cat baru ni???hik3…….

2 thoughts on “Mural dinding di rumah

  1. ada anak kecik, mmg itulah kerjanya.. rumah kami pun gitulah, penuh ABC, dan macam2..bila tanya, si kakak kata adik, si adik pulak kata kakak.. eloklah..

    tgh membesar tu, gitulah. nanti cat balik..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s