[PRODUK] Bedak Arab Kokuryu

[PRODUK] Bedak Arab Kokuryu

>>PRODUK HANGAT DI PASARAN!!!<<


Kokuryu Super Summer Cake (Bedak Arab) didatangkan dengan Kokuryu Beauty Sponge.

 ASAL-USUL BEDAK ARAB:

Asal dari yaman. Bedak ini menggunakan teknologi Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory, dan dibuat khas untuk memenuhi keperluan masyarakat arab sebab cuaca sana yang panas mcm kat malaysia ni kan…. disebabkan ramai org arab yg suka pakai sebab bedak ni bagus, tu dipangil bedak arab . ..bedak arab ni dah lama, sejak tahun 1965 dan baru sahaja memasuki pasaran Malaysia. Dibawa oleh seorang wanita arab Yaman. Ramai juga org Filipina yg pakai bedak ni, sbb tu kulit diorg cantik. Orang Arab pula, ada yg suka pakai sapu satu badan.

Bedak Arab Kokuryu (50g)
*percuma Span Kokuryu Beauty.
*percuma HADIAH sampingan

Harga :
RM55.00 termasuk poslaju (SM)
RM60.00 termasuk poslaju (SS)

Terdapat 3 jenis kaler :

  • Russet – normal (ramai yg guna yg ni, sesuai utk semua jenis  kulit dan warna selamat)
  • Orange Blush – kulit sederhana
  • Cherry – putih

Bedak Arab Istimewa : 3 dalam 1

Kelebihannya :

  1. 3 in 1 make powder, moisturizers, foundation. (tak perlu pakai apa2 krim lagi cukup dgn bedak ni aje.)
  2. Mengikut aliran darah kita, tak kira berkulit cerah,gelap,putih &amp; sebagainye.So sesiapa pun boleh pakai.
  3. Kulit akan kelihatan kemas sepanjang hari,makin berpeluh bedak ini menghasilkan hasil yang sangat cantik.
  4. Tak melekat pada tudung atau tisu jika berpeluh,kena hujan,basah atau terkena air,sebab dia natural terus meresap ke kulit.
  5. Lebih tahan lama dan jimat dari bedak biasa& tahan selama 8 jam dan WANGI.
  6. Boleh mengecutkan jerawat di muka.
  7. Produk halal & boleh di bawa solat

Cubalah dan rasailah keberkesanannya , anda pasti suka =)

So bagaimana?? Berminat….. jom buat tempahan dengan saya. Mudah, cepat dan murah…… dan  boleh dapat FREE GIFT lagi

Jadi tunggu apa lagi? Jika berminat boleh la menempah melalui emel untuk maklumat pembayaran ke :

>>sumijelly99@yahoo.com<<

>>sumijelly99@facebook.com<<

atau terus ke FBShoppe saya

>>Sumijelly Shoppe <<

4 thoughts on “[PRODUK] Bedak Arab Kokuryu

  1. Lama duk tengok bedak ni dalam fb, tapi belum lagi rasa nak beli…. bila tengok orang komen positive memang lah teringin (perempuan katakan) , bila dah betul tak tahan plus bedak sekarang habis, boleh order dengan akak nanti🙂

  2. kak sumi, bedak ni mmg superb… sy ada beli dan pakai, cuma ada kwn kata warna nya tak sesuai dgn sy… huhuu… dah terbeli, kenala guna sampai habis dulu kann…

    akk ada jual ke ni?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s