Semoga cepat sembuh!

Semoga cepat sembuh!

Salam semua….

Hari ni saya tak kerja… kerana menghidap selsema dari semalam… bila dah kene selsema tu mula la kepala pening…

Macam mana nak memandu g keje kan……. selalu bila selsema juga di pejabat mesti akan lagi teruk selsema nya.. maklum la… persekitaran pejabat kan sejuk.. air cond jer seluruh bangunan…..

Jadi dapatla saya ubat dan juga cuti sakit untuk hari  ini…..

Harap2 esok saya sudah kembali sihat seperti sediakala…. sebab nanti kalutak sihat macam mana nak memandu g kerja kan?emmmmmmmmm…………

5 thoughts on “Semoga cepat sembuh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s