Fenomena GWIYOMI……….

Fenomena GWIYOMI……….

Eh…dah masuk petang dah…… ok… semua tengah buat apa? mesti sibuk kemas umah… lipat baju… gosok baju…..hik3

Saya pula tengah berehat2 jer….sambil berehat tengok bedio org buat gaya GWIYOMI lak…hehehe

Jom layan beberapa artis yang rajin upload gaya GWIYOMI kat KEEK ni……..hahaha

Ok………sumer cute kan??hahahaha……….

Ada ker budak opis saya ajak buat…boleh jer kalu nak buat…………tapi saya konpem tutup muka……sebab muka saya x cute dan comel macam mereka……..hahahaha

sebelum saya mengakhiri entry ni…layan bedio gaya GWIYOMI dari utube… ok.. yang ni ASAL punya… tapi tak tahu la betul ker tidak…

Selamat berhujung mingguuuuuuuuuuuuu semua!!!

14 thoughts on “Fenomena GWIYOMI……….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s