Purplelicious The Food Wagon

Purplelicious The Food Wagon

Selalu nampak lori ni bila lalu depan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarat kat ni….

Asal lalu jer mesti kata “wei…. ada ice blended la.” hahahaha

Tapi tak berkesempatan nak berhenti, sebab asyik lupa jer…. jadi ada sekali tu g ke Presint 4 terus cakap, balik nanti kita beli air lori bergerak jerla yek…..

Dan akhirnya berjaya juga memberhentikan kereta di situ….hahaha

Betul-betul dekat ngan bulatan nak menuju ke PICC dan sebelah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarat…..

Sampai sana memang tak ada orang ok! jadi dapat la tinjau2 apa menu kat situ…

Oh! ada makanan juga….. ingat jual air jer……

Dah beli makanan, tak kan nak beli lagi kan.. jadi kami beli jerla ice blendad dia…

Sebenarnya Purplelicious  di rasmikan pada 17.03.2013 di Dataran Putrajaya sempeba Purple Walk….

Mungkin selepas habis acara, mereka tempatkan lori ni di Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarat kot…hehehehhe

Jadi inlah yang kami beli…….

 Air Manggo smoothies – RM 6.90

 

Ais blended coklat – RM5.90

 

Ok… selepas kami beli, kami blah……. jadi kalu nak tahu rasanaya sedap atau tidak…….

Emmmmm.sila la g cuba dan rasa……. susah nak cakap. lain orang lain tekak nya…..hik3

4 thoughts on “Purplelicious The Food Wagon

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s