MasterChef Selebriti Malaysia 2

MasterChef Selebriti Malaysia 2

erk.. dah masuk musim ke 2? Musim pertama tu hari pun saya tak habis tengok…..hahahaha

Ok. kali ni MasterChef Selebriti Malaysia 2 bakal ke udara pada 22 April 2013… la.. nak dekat dah pun…. lagi 2 minggu jer…

Nak tahu siapa yang masuk MasterChef Selebriti Malaysia 2 ni??

Ok….. nampak nya ramai juga artis yang tak terduga yang menyertai MasterChef Selebriti Malaysia 2 ni yek…… U know that….. hik3

Pada yang meminati artis yang tersenarai.. mesti nak lihat aksi mereka memasak….. emmm.. agak2 siapa memang kali ni yek??

Siapa yang ada ciri2 Chef?? emmmmm. kita nanti kan jawapan nya…..

Yang nyata untuk MasterChef Selebriti Malaysia 1 tempoh hari…

Dato’ Fazley – Juara

Angah RL – Naib Juara

Dan sehingga kini saya suka melihat gelagat Dato’ fazley terutama yang melibatkan masakan….. dalam intagram la.. hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s