Aktiviti Hari Jumaat

Aktiviti Hari Jumaat

Gini kalu keje gomen kan……. nak pula hari Jumaat, rehat kan panjang…….

Mau tak panjang, dari pukul 12.12 – 2.45 petang…. haish.. macam2 boleh buat tau!

Selalu kalu tak g ke Alamanda, akan pergi ke Pasar Tani Putrajaya, beli makanan dan minuman di sana, dan bawa pulang ke pejabat…

Sebab boleh layan movie sambil makan… maklum la bila dah berkumpul ni, layan movie lagi best wooooooo……… macam tengok kat wayang ok!hahahaha

Macam-macam movie kami layan, ada masa omputih, ada masa citer melayu….

So, korang yang rehat panjang, selalu buat apa yek? hik3

Oh ya……esok dah bermulanya cuti sekolah untuk semua pelajar sekolah, ini bermakna Danial pun bercuti.. emm. mana yek tempat nak bawa mereka? emmmmmm….tengah fikirkan dulu.hik3

4 thoughts on “Aktiviti Hari Jumaat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s