Hanya jangkitan biasa sahaja…

Hanya jangkitan biasa sahaja…

Tadi pagi g Klinik Pakar Kulit kat An Nur….

Doktor hanya cakap jangkitan kuman biasa….sekali tengok jer…x der belek2 dah idung Huzaiman. ..

Nampak sangat ada pesakit Doktor tu yang dah pernah kene….

image

Tak reti duk diam tul kat Klinik tadi….

image

Dapatla ubat cuci. ..ubat makan antibotik…ubat krim sapu idung… harga keseluruhan RM54 + RM100 untuk konsultant…

Ok..kita tunggu lagi 1 minggu…semoga cepat sembuh sepenuhnya….. amin..

4 thoughts on “Hanya jangkitan biasa sahaja…

    1. teori konsultan doktor mahal sebab nk kena byr balik pinjaman belajar nak jd doktor dulu dah beratus ribu kan, nnt dah habis hutang dia kurangkan skit, tak byk skit jer bleh kurang sebab nk kumpul beli harta plak…hehe, jgn marah yer doktor2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s