Entry merepek meraban…………..

Entry merepek meraban…………..

eh..eh……. nampaknya penyakit M sudah mula menyerang….

Kali terakhir update blog hari Isnin.. sempena hari jadi anak bujang saya……… pastu dah tak update….hahahaha

Apalah nak jadi sumijelly ni yek? pemalas tul….

Ada ker ENTRY menarik yang nak di kongsi ngann pembaca sumijelly? meh la hantarkan ENTRY yang menarik……….tertarik…….. macam cerita kelakar ker, cerita seram ker, kisah benar ker…

Kalu rasa x nak nama pemilik entry di siarkan… boleh jer… nanti saya letak under “BLOGGER MISTERI”…

Saya bayar RM5 per entry…… sapa nak?? hahahahaha

 Kalu nak meh emel ke : >>SUMIJELLY99@YAHOO.COM<<

dengan TAJUK EMEL “BLOGGER JEMPUTAN”

wah……….ada ker yang nak hantar? emm……. mesti tak der kan? huhuu… ialah, siapa la saya…bukan populer pun kan………..huhuhuhuh

k.bai…………….

3 thoughts on “Entry merepek meraban…………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s