Gelagat Huzaiman cuba mengacau Zulfadhli

Gelagat Huzaiman cuba mengacau Zulfadhli

Anak-anak ni memang penawar segala duka dan nestapa…..hahahaha.. bila tengok gelagat derang nak marah langsung tak jadi nak marah..

Malas nak citerla….. korang tengok jerla gelagat Huzaiman bila kacau abang nya Zulfadhli main game di telefon bimbit….hik3

 

Tengok…. macam tu sekali Zulfadhli nak elak adiknya kaco dia ngah main game kat telefon bimbit…….

 Sampai senget2 badan dia buat… tapi tak nak beralah langsung dengan si adiknya……alahai…….

 

Sudahnya Huzaiman tension tak dapat kaco, dia buat akrobatik lak kat kerusi…

Tengok….. dia layan majuk sebab tak dapat joint sekaki main game……hik3

Macam-macam gelagat anak ni kan? seronok dan menghiburkan…. harap2 sampai dewasa mereka tetap menghiburkan saya sampai bila2……..

 

 

4 thoughts on “Gelagat Huzaiman cuba mengacau Zulfadhli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s