Fizz Fairuzz putus tunang selepas seminggu

Fizz Fairuzz putus tunang selepas seminggu

Kuala Lumpur: Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.

Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.

Photobucket

Fizz berkata, “empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.”

*********************************************

Ishk.. macam tak logik jer…. g majlis tunang happy semacam jer siap ambik2 gambar, siap sarung2 cincin….huhuhuh……

Tak tahu la citer disebaliknya…. semoga menjadi pengajaran pada pemuda pemudi masa kini.. dan juga untuk diri saya yang memiliki 4 orang anak bujang….huhuhuh

13 thoughts on “Fizz Fairuzz putus tunang selepas seminggu

  1. isk! takkan lah kan family dia tak tahu dia ni bini ke dua?? lagi satu, takkan lah tak selidik. tapi mmg aritu baca kat beautiful nara, ramai yg komen tak elok pasal perempaun ni.. hmm.. nasib lah fizz.

  2. macam2 dengan dunia hiburan skrg ni…kan dah terkena batang hidung sendiri…bercinta dgn org lain, bertunang dgn orang lain pastu putus tunang dlm masa seminggu…Allah akan balas kembali huhu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s