Suntikan 18 bulan

Suntikan 18 bulan

Sepatutnya pada 29.01.2013, Huzaiman dah genao 18 bulan kene suntikan terakhir. Tapi waktu tu dia demam, batuk, selsema pula… jadi di tunda sehingga dia benar2 sihat.

Jom tengok Jadual Imunisasi yang di tetapkan KKM

Jadi hari Jumaat (08.02.13), dia dah sihat, maka ke klinik la kami….

Tengok la aksinya… tak reti duduh diam…

Nak suh dia duduk pun payah…huhuhu

Muka macam kene paksa jer…hahahaha

Untuk adegan seterusnya tak dapat di paparkan, sebab x ada orang nak snapkan. Agak payah juga nak suntik Huzaiman ni, dia meronta2, tak macam dulu…….macam rela di cucuk..hik3

Tapi doktor ada suruh datang untuk usia 19bulan dan 21 bulan pula, suntikan tambahan. Nanti untuk entry berikutnya saya bagi tau la suntikan apa tu yek.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s