Ang Pow Packet Tropicana Twister

Ang Pow Packet Tropicana Twister

Wah……….. dah nak dekat CNY ni… konpem ada angpow packet….

Semalam beli Air Twister ada angpow pakcet dalam tu…

Beli 2 botol yang dalam beg double prosperity tu baru dapat la…

Beli kat TESCO RM7.88 jer……..

Suka kumpul angpow packet ni….. sebab bila nak bagi duit untuk yuran taska ke, kenduri kawen ke, ada jamuan hari jadi ker, ada baby baru lahir ker…. leh la letak dalam sampul kan….

Lagi pun tak la bersepah2 bila tuan yang menerimanya… sebab dah dalam sampul…hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s