Kisah iPhone 5 dan Melastik Bintang……………..

Kisah iPhone 5 dan Melastik Bintang……………..

Yela…..tau la…. HP saya cap ayam jer……

Bukan macam orang tu….. CAP APPLE ok……..

Ok….. yer tahu.. dia selalu mempunyai TUAH di mana-mana Majlis… dari sekecik-kecik hadiah sampai la sebesar-besar hadiah….. semua dia yang BOLOT.…………..

Terasa bangga juga kerana mengenali dia sebagai seorang SAHABAT….. dia juga la salah seorang BLOGGER yang rapat selain dari Jejai…. *ok.tetiba sedih teingat jai.

Mereka ni memang suka menyakat saya tak kira masa dia FB, twitter dan blog…….

Eh..tetiba tersasar lak citer….. sebenarnya ni entry sakat balik yek…..bukan entry nak promote mat tiger ni…kah3

Dan pada 28.01.2013 dia hantar WHATSAPP kat saya ok……..

 

Tahniah Mat Tiger kerana telah pun menjoinkan diri di alam chatting pula……. hahahaha…. pasni lagi ligat la kami berchatting……..

Ialah..cer bayangkan.. selama ni hantar SMS… Mat Tiger ni pula bukan jenis sikit2 punya SMS dia bagi…. bertubi-tubi… habis melambung BILL gara-gara sms dia…..hahaha

Jadi sila la gunakan kemudahan yang PERCUMA untuk berhubung dengan rakan-rakan yek……..hahahahaha

Ok..sebelum saya akhiri entry ini……..saya nak bagi tahu……..

 

Saya baru tahu bahawa MELASTIK BINTANG ini adalah seorang LELAKI,……………

Mati-mati saya ingat PEREMPUAN……….. muahahahaha

20 thoughts on “Kisah iPhone 5 dan Melastik Bintang……………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s