Aktiviti semalam yang memenatkan………

Aktiviti semalam yang memenatkan………

Semalam pergi Melaka…………. ada kenduri kahwen sepupu my IR…. jadi dah alang2 g Melaka……………kita ronda2 Melaka la kan….. hik3

Sejak ada instaplace………sumer tempat saya check in………….hahahaha

Ni gambar dalam kereta……… tema semalam warna oren……..

Penat saya cari baju oren yang seakan2 baju anak saya…….. akhirnya dapat juga….hik3

Sekali masa sampai kenduri kawen…… sama pula warna tema pihak perempuan…. oren juga… dah macam keluarga pihak sana lak…keh3

Temgok la anak2… kalu ada orang yang kuarkan gadget mesti berkerumun…..tak toleh kiri kanan

Pastu kami jenjalan di kampung Jawa……

Tempat membeli belah barangan yang boleh di tawar2 sedikit harganya….

Banyak pilihan………dari pakaian, seluar, pinggan mangkuk dan juga periuk belangga………

Saya suka beli di sini…sebab sumer ada…… x yah g shopping mall… pakaian di sini ala2 macam harga pasar malam jer…hik3

Dan semalam sampai rumah dekat pukul 10 malam………. perghhhhhhhhh……….. memang pengsan la…berjalan sana sini… yela.. saya kalu cuti sekolah panjang2 hari tu tak der g memana pun..jadi alang2 tu bawa la anak2 berjalan kan?hehehe

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s