#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

Nota kaki : Nak jemput tetamu ker nak saman tetamu?

4 thoughts on “#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

  1. Lol..aku ni kerja kat Mahkamah..orang biasa memang tak kan faham benda apa tu ‘Saman’..Saman ni surat panggilan Mahkamah kepada pihak-pihak, bukan saman macam Polis punya saman tu..itu yang orang biasa kena faham..

    Nak kata sesuai ke tidak, hmmm..nampak kreatif, tapi buatnya kalau orang yang dapat kad tu mereka yang pernah hadir ke Mahkamah, confirm fobia tengok kad macam tu..hahah..terpulang la..

  2. konon nak kreatif sangat…tapi rasa mengada-ngada plak bila nak buat macam ni. ala..nnti org campak jugak kad kawen tu dlm tong sampah! sbb tu buat biasa2 je dan murah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s