Setelah 1 tahun 5 bulan………

Setelah 1 tahun 5 bulan………

Akhirnya……………….akhirnya……… sejak lahir  selama 1 tahun 5 bulan……… baru la merasa harta sendiri…hik3

Baru la berkesempatan belikan basikat untuk Huzaiman…..kesian dia… asyik main basikal bekas abang2 nya punya…. itu pun dah lama ..

Jadi…tadi g tesco belikan la basikal tuk dia main-main kat dalam rumah…. abang2 nya tak la heran sangat…. tapi si Zulfadhli jerla tukang sibuk sikit….

Kalu si adik tak naik..dia yang naik…tapi Huzaiman nampak..terus dia marah… padan muka Zulfadhli…keh3

Semoga dengan adanya basikal ini..tak derla boring lagi Huzaiman di rumah… eh..selama ni dia boring kah??takla..cuma dia x der benda nak main kan…jadi dah ada basikal..leh la dia merempit kat ruang tamu yang luas tu *asal nak kene sebut luas* hahaha

4 thoughts on “Setelah 1 tahun 5 bulan………

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s