Danial dan Iskandar kembali ke Sekolah

Danial dan Iskandar kembali ke Sekolah

Eh…eh… dah masuk hari ke 3.. baru nak citer pasal anak yang kembali ke sekolah setelah lama bercuti di rumah kan?hik3…

Saya tak ambik cuti lama pun. 1 hari jer.. tu pun nak tinjau mereka di sekolah masin2.. ok ker tidak..hik3…

Pepagi macam biasa la…. hantar Iskandar kat Pasti Siti Sarah tu….. tu pun bising kenapa saya hantar dia lambat2…hik3

Tak sabar nak kesekolah la tu…….jumpa kengkawan

tengah beratur pun sempat lagi berborak….hahaha…

Selepas acara perhimpunan… masuk kelas masing2…

Tahun ni Iskandar dah 6 tahun.. tahun terakhir di Pasti Siti Sarah.. saya berharap dia akan menimba ilmu secukupnya untuk dibekal ke Tahun 1 di sekolah rendah tahun depan..hik3

Kemudian sebelah petang nya. saya bekejar ke Sekolah Jalan Empat… Sekolah Rendah Danial pula

Saya sampai jer, tengok2 dah masuk ke Dewan Solat….nak solat zohor berjemaah

Tak masuk kelas lagi la rupanya…… kira dia dah biasa la kan. dah 2 tahun kat situ.. mau tak biasa dengan sekolah….. jadi selepas saya tinjau dia.. saya tinggalkan dia dan pulang ke rumah…

Tak perlu la nak tunggu sampai petangkan.. dia pun dah tau jaga diri. tak la risau masa memula hantar dia tahun 2011 dulu….hik3

Tahun depan 2014, Danial dan Iskandar akan bersekolah sama… bezanya… Danial sekolah pagi, manakala Iskandar sekolah petang pula..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s