Biskut HEINZ kegemaran Huzaiman

Biskut HEINZ kegemaran Huzaiman

Saya suka beri Huzaiman makan… sebab bila nak suap la apa2 benda pun ke mulut dia mesti dia nak nganga….. suka tengok dia macam tu……

Jadi di sebabkan dia dah pandai pegang dan suka makan dengan sendirinya…….. biskut dari brand HEINZ ni la yang saya suka beri….

Satu jenis panjang dan lagi satu jenis bulat….

Kekadang beli kat Tesco, kekadang kat Giant, kekadang kat Speedmart….. tengok mana yang sempat…hahaha

Tapi antara ketiga-tiga pasaraya tu.. harga tak menentu…… kalu dapat murah beli lebih.. kau dah habis dan terjumpa yang mahal.. pun kene beli. sbb tak ada stok…hehehe

Ingatkan Huzaiman jer suka makan……. Zulfadhli pun suka makan okey. Saya selalu bekalkan ke Taska dan bubuh dalam Tupperware…..

Tapi bila di rumah.. Zulfadhli yang makan lebih… tengokla. Huziaman cuba berebut tupperwae tu dari Zulfadhli….. tapi sudah semestinya Zulfadhli menangkan.. sebab diakan abang….hahaha

Tak kisah la apa yang dia makan… yang penting dia sihat dan membesar dengan cepat…. Kalu sehari tak cium budak kecik ni rasa rindu tau.. sebab bau ‘bayi’ itu masih ada….. dan selepa sni ‘bau’ itu akan hilang bila dia besar….

Ohw….. cepat sungguh Huzaiman membesar…..dah nak masuk 1 tahun 4 bulan dah….. tahun depan dah masuk 2 tahun……….hehehe

One thought on “Biskut HEINZ kegemaran Huzaiman

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s