Mesin Basuh Samsung Eco Bubble yang menjimatkan

Mesin Basuh Samsung Eco Bubble yang menjimatkan

Kini samsung memperkenalkan mesin basuh SAMSUNG ECOBUBBLE dimana hanya menggunakan 30% tenaga sahaja. Bermakna mendapat penjimatan sehingga 70% tuuuuu…..

Kini membasuh baju bukan sekadar mencuci sahaja…malah dizaman sekarang ramai yang mencari mesin basuh yang jimat wang, jimat tenaga dan juga jimat masa…

Mesin basuh Samsung Ecobubble boleh membantu korang berjimat tau… eh.. kenapa lak saya kata gitu kan??hik3

Antara keistimewaan dengna Samsung Ecobubble ini adalah :

 

– Mesin basuh Samsung meningkatkan lagi ruang dengan kehidupan yang moden menggunakan LCD color yang direka dengan sophisticatedly. Paparan LCD Colour  mesin basuh Samsung ini  secara automatik akan menganalisis kitaran basuhan secara optimum untuk cucian yang ingin anda letakkan. Paparan yang mudah dilihat serta mudah dikawal memberikan saya kehidupan yang lebih baik dan lebih menyenangkan.

– Dengan muatan yang lebih besar, kerja-kerja rutin pun berkurangan dan mempunyai lebih masa untuk diri sendiri!

Yup betul….bila  saya lihat “huge pile” pada mesin baush yang lama membuatkan perasaan saya menjadi letih tau. Tapi dengan mesin basuh Samsung yang baru ini dapat menampung beban sehingga 12kg, saya boleh mencuci semua jenis cucian dengan sekali cucian sahaja. Jadi dengan itu saya dapat menjimatkan masa dan tenaga!!

Kenapa saya kata jimat MASA dan TENAGA?

  • Sementara mesin basuh sedang berfungsi.. saya dapat menjalankan tugas2 suri rumah tanpa gangguan kerana saya terus letak sabun basuhan dan pelembut pakaian sekali arung..
  • Selalu saya kene basuh 2-3 kali basuhan maklumla pakaian anak2 aja dah banyak..tapi bila dengan Samsung Ecobubble ni. sekali basuhan dan sekali penyidaian..
  • Selepas sidai.. bila cuaca sangat panas, pakaian saya cepat kering dan ini menjimatkan masa saya untuk melipat pakaian bila dah kering….. jimat bukan??
  • Yang penting tak memerlukan air panas kerana boleh pilih suhu air pada setting yang sedia ada dari 70’c hingga 20’c

Apa kata lihat VIDEO dibawah ini untuk lebih jelas. Sila abaikan suara yang dalam keadaan tak tentu hala tu.. maklumla pertama kali buat bersiaran untuk paparan umum…hik..

So bagimana? Agak2 berminat tak nak beli Samsung Ecobubble ni? Nantikan lagi kemunculan entry yang berikut nya.. ada lebih banyak kelebihan dari mesin basuh Samsung Ecobubble ni….

3 thoughts on “Mesin Basuh Samsung Eco Bubble yang menjimatkan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s