SAMSUNG-Chelsea FC Youth Football Camp

SAMSUNG-Chelsea FC Youth Football Camp

Hari Sabtu yang lepas……… saya dapat jemputan keSamsung – Chelsea FC Youth Football Camp. Mereka mencari anak-anak yang berusia dari 7 – 15 tahun… mujur bermula 7 tahun… jadi Danial layak la ke sana.

Kesian Iskandar, tak dapat joint sbb belum cukup umur…hik3

Sampai di sana Danial dah beratur untuk mengambil pakain sukan nya…. sebaik saya teringat kene pakai kasu sukan…kalu tidak mesti tak boleh main…huhuhuhu…

Lihatla… Danial sudah pun memakai pakaian bola…. Baju, seluar dan stokin di beri untuk latihan pada hari tersebut…

Kalu Iskandar dapat main…tentu dia pun dapat baju tu sekali…hik3

Untung juga memiliki anak lelaki………..dapat joint acara sebegini…. waalupun Danial bukan reti main…sekurang2nya saya telah memberi pendedahan awal mengenai dunia bola sepak…hik3

Tapi bukan main kat padang pun……….. main kat dalam gelaanggan FUTSALl tu jer…..

Tapi kat luar tu ada juga yang sesaja main bola… masukkan bola kedalam menda alah tu…hehehe……….maaf la x tahu apa menatang tu…

Sebelum bermain…diberi taklimat serba sedikit mengenai corak permainan………..eh…bukan bermain..silap…memberi serba sedikit bagaimana latihan di lakukan…hehehe

Ramai juga la yang hadir..tapi majoriti sumer macam anak mat saleh jerla…. ada beberapa kerat la yang melayu tulen nya…

Dahla jurulatihnya berbahasa inggeris…. entah paham ke idak Danial tu……..mujur ada jurulatih lain untuk menerangkan dalam bahasa melayu….

Sebelum acara bermula… acara bergambar la dulu kan… ni muka masing2 tengah sagar bugar la.. maklum la belum bermain lagi…

Nanti pas main mesti lesu dan berpeluh2…hik3

Adalah video semasa Danial menjalani latihan tersebut…. maafla.. sesekejap sangat……..hik3

 

Lawa pulak mende alahh tu………. asal x leh dapat satu kan? leh gakk buat main dek anak2….hehehe

Ni dah habis dah… so acara pennyerahan sijil dan cenderahati untuk pemain yang berlatih tu….

 

 

Danial bersama jurulatih yang membimbing dia semasa bermain bola… CHELSEA tu……. pada penyokong MU..sila jangan makan hati……….muahahaha

Bersama dengan IR……. penat tu.. Danial dah lapar nak makan nasi… sebab bermain dengan sepenh tenaga tu…hik3

Ada demostrasi memasak dari Chef Anis… ala pengacara Icip-icip tu…

macam mana tengok dalam rancangan dia… macam tu juga la dia di luar tu…sama… mulur riuh rendah…hehehe.. seronok dengar…

Ada cabutan bertuah…  ingat dapat la bertuah boleh dpt MICROWAVE ker… tapi dapat saguhati jer…. baju jersey dari samsung…hehehe

Seronok dapat berjumpa dengan Chef Anis….

Macam tu dia kat kaca TV… macam tu juga dia bila berjumpa kat luar..sama… hik3

Dan inilah dia yang saya dapat semasa di  SAMSUNG-Chelsea FC Youth Football Camp tu.

Goodies bag dari Samsung

Baju yang my IR dapat…

Apa2 pun seronok dapat menghadiri SAMSUNG-Chelsea FC Youth Football Camp ni… kalu ada lagi saya mesti akan daftarkan anak2 saya!

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s