Mainan pilihan anak-anak…….

Mainan pilihan anak-anak…….

Zaman dulu-dulu… nak pilih mainan pun susah……..

Zaman sekarang……..amboi.masing-masing dah tau mainan sendiri…hik3

Iskandar bila dah tau dapat tempat pertama dalam kelas….. awal-awal dah minta GASING… mana dia thau tu pun tak tahu la…..

Nak kata saya pernah tunjuk.. tak juga…. mungkin pengaruh dari rakan sebaya kot..hik3

Si Zulfadhli ni pula lagi la….. kemaruk nak beli KERETAPI……. asal nampak keretapi.. nak naik la… nak beli la… nak tengok la…..

Ni pengaruh citer Thomas and Friends… kemana2 dia kelek jerla keretapi tu….. sebaik beli murah jer,, dalam RM13.90..hik3

Kalu minta murah2 okla… kalu dia minta memahal.. jenuh nak buat penerangan…..hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s