Bantal Durian? Durian Crepe? eh..eh..apa tu?

Bantal Durian? Durian Crepe? eh..eh..apa tu?

Eh… kenapa la saya baru jer sedar bahawa DURIAN CREPE sekarang manjadi bualan sedunia……..hahahaha…..

Sebenarnya dah bertahun lama pasal Durian Crepe ni  muncul..dulu irang panggil Bantal Durian tak silap saya…. kini mereka telah menjenamakan nama nya… menjadi Durian Crepe…..

Eh…jangan tak tahu….. bukan Durian jer di crepe kan… malah pelbagai perasa dari buah-buahan lain pun di crepe kan tau….hik3

Bila ramai yang bercerita mengenai DURIAN CREPE ni……wahhhhhhhhh……x leh jadi ni.. maka dengan sepantas kilat, saya cuba menghubungi Cik Min melalui FB…

Sebaik la Cik Min memperkenalkan kawannya.. iaitu Kak Wanie…. yeahhhh

Selidik..punya selidik..rupanya dia dekat jer ngan opis saya di putrajaya…. kat Desa Punggiran Putra…. hahahaha….. jadi dengan senang hatinya.. waktu rehat saya menuju ke rumah dia…

dann akhirnyaaaaaaa……….

Durian Crepe berada di dalam tangan saya…………..waaahhhhhhhhhhh…………………..

Sepeket ada 3 ketul… dan harganya hanya RM10.00 sahaja……..

Murah.. besar…..dan yang nyata….sedaaaaaaaappppppppppp…hik3

Terasa sungguh isi durian nya….. malah manis, sedap….. ishk.. sebaik saya beli 2 pek tau…

Saya simpan dalam peti beku.. dan hari sabtu saya makan….. jangan tak tahu…….

Huzaiman pun makan juga……….. hahahaha……

Tapi saya tak bagi banyak..sekadar rasa la… maklum la whipping cream dia kan manis… bahaya tuk anak2…..hahaha

Sapa yang berminat nak order sekita Putrajaya/Bangi/Kajang/Dengkil/Desa Pinggiran Putra… boleh la hubungi kak Wani ni

FB : https://www.facebook.com/RindangSaga
Website : http://ramekins-bakery.blogspot.com/http://ramekins-bakery.blogspot.com/

Eh..korang dah pernah rasa kan? Apa pendapat korang? Suka ker tidak dengna Durian Crepe ni?

One thought on “Bantal Durian? Durian Crepe? eh..eh..apa tu?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s