[REVIEW] Ngorat

[REVIEW] Ngorat

Baru-baru ni saya berkesempatan melayan Filem Ngorat lakonan Iedil Putra, Erra Fazira dan Aaron Aziz….. Saya x kisah la citer apa.. tapi melibatkan Erra Fazira ngan Aaron Aziz kene la tengok kan.hik3

Sinopsis :

Ijam merupakan seorang jejaka solo yang kurang bernasib baik dalam mencari pasangan sehinggalah dia bertemu dengan seorang guru cinta yang menjanjikannya boleh bertemu jodoh dalam 30 hari sekiranya Ijam menurut petua-petua yang diberikannya.

Tapi apabila petua-petua yang diberi tidak menunjukkan hasil, malah membahayakan persahabatan Ijoe dengan teman baiknya, Kira, Ijam harus mencari kekuatan untuk memilih samada untuk terus mendengar petua si guru cinta atau persahabatannya dengan Kira akan putus buat selamanya.

Pendapat saya :

Cerita ni boleh la layan… sekadar memenuhi masa…tak tahu la kot, mungkin ada beza menonton di rumah ngan menonton di tv. Tapi kalu dah menarik mesti menarikkan…

Jalan cerita yang ringan dan mudah di fahami…. suka bila part Arjuna Kasiha aka AK muncul-muncul tu… comel je (dan…dan comel mentang2 la Aaron Aziz belakon kan)

Erra Fazira nampak sangat cantik….. untung Iedil Putra dapat bergandingan dengan Erra Fazira ok…. suka gaya Erra yang tak nampak kaku dah bila berlakon…. klau tidak selalu nampak macam plastik sangat,…….dan terlampau mengikut skrip…

Kira ramai juga la pelakon yang berlakon walau watak mereka sekejap je.. sekurang-2nya tak la bosan bila menonton.. sbb banyak watak dalam ni…

Keseluruhan nya… citer ni menarik dan sesuai di tonton bersama keluarga la….. kira kanak2 leh la layan kan.. x der la adengan yang sesak dada kann…hik3…….

Jadi….pada yang nak menonton mesti koran nak downloadkan…. eh.cari sendiri la… malas pula nak letak link kat sini… bahaya….kah3

5 thoughts on “[REVIEW] Ngorat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s