Cuti Sekolah bakal menjelma……..

Cuti Sekolah bakal menjelma……..

Wah….. minggu ni jer last persekolahan anak-anak…… emm…. pas ni mereka CUTI SEKOLAH sehingga 01.01.2013 tu……. lama gilaaaa…….hik3

Seperti tahun-tahun lepas…. buku sekolah untuk Tahun 2 kene la pualngkan…… nanti tahun depan pelajar lain nak guna juga……

Senarai buku sekolah telah pun di edarkan kepada pelajar…… jadi nak tak nak ibu bapa kene la periksa sama ada cukup ker tidak kan???

Kalu tak cukup.. setiap buku tu hendakla di ganti dengan harga yang tertera…… alahai……. dah la Danial kiranya pelajar awal untuk KSSR… jadi setiap buku dia sumer saya balut tau…

Alhamdulilah…. semua buku TEKS dan LATIHAN nya molek-molek belaka kira dia menjaga la juga…. mau tak jaga.. dah kene bebel ngan saya supaya jaga elok2 buku sekolahnya…

So.. bab pemulangan sudah selesai…. Tahun depan Danial mula menginjak ke Tahun 3 pula…. manakala Iskandar berusia 6 tahun..  Zulfadhli pula 4 tahun dan sedang berkira-kira sama ada nak masukkan sekolah PASTI bersama Iskandar ker tidak..hehehe

Jadi…. mulai 10.11.2012 – 01.01.2013 bermula la CUTI SEKOLAH untuk anak-anak….. saya masih meletakkan mereka di TASKA mereka….. jadi mereka tak ada istilah BALIK KAMPUNG waktu cuti sekolah!! hahaha

Eh… korang kalu anak cuti sekolah letak anak di mana? Hantar kampung yekk?? hehehe

3 thoughts on “Cuti Sekolah bakal menjelma……..

  1. cuti sekolah , anak balik kampung , atuk nenek suka , hilang rindu ngan cucu , manakala mak paknya umpama dapat cuti hehe…

    tapi zaman skrg dh tak byk dgr lagi bila cuti sekolah anak2 nak balik kampung.. diorang nak main je ngan kawan2 cuti2 sekolah nih..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s