Mual + Pening = Muntah

Mual + Pening = Muntah

Semalam…. entah kenapa, belah petang tetiba saya rasa sangat mual….. sampaikan bau perfume yang wangi pun macam nak muntah…….

Mungkin sebab kerja banyak kot….. lagi pun tetiba semalam mood tak der…..

Tapi tak puas hati lagi tu….sampai jer rumah, mual dan pening tu menjadi…. adoiiiii……. tak leh tahan la pulak…… nak masak ker tak nak, nak masak ker tak nak…….. last sekali suh jer IR beli makanan kat luar…. tak larat nak masak.

Kebetulan pula si Huzaiman demam semalam…tetiba suhu badan nya naik.. mandi2 kan dia kejap… pastu saya bergegas naik atas tuk mandi dan masuk bilik air tak tahan dah…….

terussssssssssssss……. muntahhhhhhhhhhh…………… eh..sapa yang baca mesti tetiba loya…. nasibla kan…..saa suh baca…hahahaha

Ok… baru teringat.. kenapa saya jadi macam tu semalam….. bukan la kerana terkena buatan atau apa….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Rupa2nya saya tak leh makan MEE KARI……..

Gara-gara mee kari ni la saya menjadi mual, pening dan di ikuti MUNTAH……. adooiiii laaa…. pas ni memang taubat la tak nak makan lagi……… serik tau…

nak melawan perasaan tu susah… x terdaya…. adakah kerana KERACUNAN MAKANAN?ishk.. ngeri pula bila mengingatkan. sebab sangat seksa tau bila terkena……

Sekarang MEE KARI kene reject la kalu nak makan luar…. takut kene lagi…

Dah..dah..g buat kerja… tak der maknanya saya MENGANDUNG der….. ni sebab gara-gara salah makan jerla………hahaha

3 thoughts on “Mual + Pening = Muntah

  1. Lepas ni kena berhati-hati apabila beli makanan dekat luar.. Saya pun dah beberapa kali keracunan makanan dek makan bihun sup..

    Tapi salah sendiri juga.. Sebab masa beli tak terus makan.. Dah beli dalam 10 jam baru makan.. huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s