Gambar Pra Perkahwinan Lee Chong Wei Dan Wong Mew Choo

Gambar Pra Perkahwinan Lee Chong Wei Dan Wong Mew Choo

Leh ker ucap Selama tPengantin Baru tuk Lee Chong Wei Dan Wong Mew Choo?? Agak2 dia baca tak entry saya?? hik3…

Meh tengok gambar mereka berdua. sama cantik, sama padan…… lawa dan comel..

 

Semoga perkahwinan mereka akan kekal sehingga akhir hayat…….

2 thoughts on “Gambar Pra Perkahwinan Lee Chong Wei Dan Wong Mew Choo

  1. 11 tahun bercinta tu! punyalah setia. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

    diorang ni pandai cover. siap fake kononnya dah putus cinta. keluar kat wikipedia lagi tu. tapi rupanya sengaja agar org tak pressure mereka. comel betul!

  2. chumei sgt muke dato lee chong wei!!! wife dia pn cantek..

    msa diorg tgkp gmbr ni lov n kwn2 kbetulan lalu n menginap kt tmpt ni..kiteorg terjeret2 dlm kete nmpk dia..lol

    tp xsempat nk tgkp gmbr coz ada ramai pngwl dia..

    smoge dato lee chong wei wira negara kite ni sentiasa bhagia n cpt dikurniakn cahaya mata.. ^^ wink2!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s