Menginap di Hotel Shangri La Rasa Ria, Tuaran

Menginap di Hotel Shangri La Rasa Ria, Tuaran

Ok…..sambung lagi kisah di Sabah…. hik3…

Selepas makan tengahari di Restoran Kak Nong, masing-masing dah keletihan….. ialah.. sumer dah mengantuk la.. maklum la dah kenyang kan? Jadi bertolak la kami ke Hotel penginapan di Shangri La Rasa Ria, Tuaran.

Perjalanan mengambil masa dalam 40 minit….

Akhirnya sampai juga Hotel Penginapan kami…… ishk. kabur pula.. maklumla.. sampai-sampai masih pisat-pisat… jadi kelam kabut kuar kamera la…hik3

Sampai jer di Hotel, kami di sambut dengan paluan gong menandakan mereka sedia menerima tetamu…

Terus masing-masing bergegas mendaftar untuk mendapatkan kunci bilik masing-masing…

Sementara masing-masing mendapatkan kunci bilik, kami diberikan TUALA SEGAR untuk menyegarkan muka…

maklum la.. letih kan…cuaca pula sangat panas ketika itu….

Sambil-sambil segarkan muka… kami di hidangkan juga air minuman untuk menyegarkan tekak pula…..

Pergh…. lepas dapat air minuman tu. segar la sikit rasa nya….. hehehe

Setelah sumer selesai…. masing-masing dah masuk bilik…. tetiba bilik saya lak lambat lagi nak dapat kunci. Sebab kami di pecahkan dengan 2 kumpulan.

Mungkin nama saya termasuk dalam kumpulan no 2.. jadi mereka jangkakan akan tiba malam tu… sedihnya…. kene la tunggu bilik siap….

Tapi tak lama pun. adalah dalam 30 minit gak..huhuhuh……… dan saya pun dapat kunci bilik…..

Okla… nak menuju ke bilik lak…. so.. moh tengok bagaimana la rupa bilik saya tu..hik3

Tapi buakan entry ni la… entry seterusnya….. sabar yek kengkawan………..

2 thoughts on “Menginap di Hotel Shangri La Rasa Ria, Tuaran

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s