Aksi Huzaiman bersama pasta nya….

Aksi Huzaiman bersama pasta nya….

Huzaiman ni memang suka makan.. bagi jerla apa2 pun…..dia makan jer… tu yg sekarang ni suka mengutip kalu nampak makanan atas lantai…

Saya suka pelbagaikan makanan dia.. sekarang ni ada pasta dan spaghetti untuk kanak-kanak… dan setakat ini saya hanya berjaya membeli pasta untuk dia jer…hik3

Pasta dari brand Heinz……….. ni saya beli kat Tesco jer…,cari kat Giant tak pernah jumpa pun… atau kat area rumah saya x der stok kot…

Kalu saya malas nak tanak nasi, saya masak jer pasta….

Masak pasta ni senang jer……… tak sampai 5 minit jer kot………..

Memula saya rebus dulu lobak dan ayam bersama air supaya dia lembut dan empuk….

Lepas tu saya masukkan pasta terus semasa dia sedang mendidih… dan ikut suka hati korang la nak kering atau ada kuah sikit…..

Dah siap untuk di makan…. mudah, senang dan cepat aja.. tanpa perasa tambahan tau! Saya belum lagi bubuh garam dalam masakan untuk Huzaiman….hehehe

Nanti saya nak cari balik spaghetti pula…..hari tu dah jumpa kat Tesco Semenyih, tapi bila cari balik tak ada pula.. mungkin dah habis stok kot….

Kalu ada nanti saya sharekan yek! cauuuuuuuuuuu…………………..

2 thoughts on “Aksi Huzaiman bersama pasta nya….

  1. seronok tengok huzaiman nak makan.. sedih sebab anak aku sekarang tak mau makan.. paling geram bila pengasuh cakap dia bagi anak aku makan kari dengan roti canai.. huhu.. bagu plan tak mau bagi makan garam dulu.. emm susah cakap dengan pengasuh ni.. nanti cakap lebih kecik hati

    1. @Myvitrd,
      lor… ye ker?? cuba sediakan makanan tu siap2…
      bawa bekal…. cuma tinggal nak panaskan jer…..

      kene gak la explain.. ckp kenapa.. tu anak kita la.. dia tukang jaga jer kan…. dn kita pun bayar….huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s