Kari Hijau ker Masak Lemak Ketam?

Kari Hijau ker Masak Lemak Ketam?

Pernah makan KFC?? gila la kalu tak pernah makan kannnnn???

KFC suka menyajikan menu-menu baru kan?? Saya pula jenis suka mencuba kan?? jadi kini KFC Green Curry atau bahasa melayu nya.. Kari Hijau la…….hahahaha

Ramai yang cakap, kari hijau ni dari menu orang Thailand….  ye ker?? hehehehe……..

selalu kalu g memana restoran Thai.. menu ayam masak kari hijau mesti kene pesan.. kalu tak x sedap la…….

Jadi saya pun ingin la sangat nak mencuba……… memula rasa kuah kari nya… tetiba rasanya macam sedap…. pas tu cuba dan cuba lagi… baru teringat…….. rasanya macammmmmmmm………

KARI KETAM!!!

yer…… bila saya cakap kat my IR, dia pun cakap gitu… rasa ketam…hahahaha dan tak pedas punnnnnnn………….

Jadi pada mereka yang ingin mencuba…. leh la cuba… dah cuba mesti nak rasa lagi……tak yah susah-susah nak masak lemak ketam.. g jer kat KFC dah leh rasa masak lemak ketam tu… bezanya tak ada KETAM tapi ada AYAM..hik3

4 thoughts on “Kari Hijau ker Masak Lemak Ketam?

  1. yeye btol2 mmg rasa kari ketam..hehehe

    tp sedap je mkn kari ngn nasik n aym grg.. da mcm style jepon plak

    jepon ske mkn nasik puteh ngn kari.. ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s