Ulser dibibir mungilnya…………

Ulser dibibir mungilnya…………

Alahai… kesian Huzaiman…tetiba demam panas sangat, rupa-rupanya dia kene ulser di bibir…

Sebaik kene kat biibir…kalu bahagian dalam lagi susah….. mesti lagi tak selesa…..

Suruh minum air putih dalam botol x mahu… mungkin rasa sakit puting kene ulser tu kot… kene sua dia guna cawan jer.. tu pun tak minum banyak…

Tapiii hari ni alhamdulilah… demam nya dah surut… sekarang kene habiskan antibiotik jer….harap2 semakin baik ulser di bibirnya…sebab esok ibu dah keje.. susah hati kalu g keje bila Huzaiman x sehat nanti…

Ok la.. pada mereka yang dah cuti lama tu, ingat-ingat…esok keje..hik3

2 thoughts on “Ulser dibibir mungilnya…………

  1. Salam, saya sekarang ni demam panas,ulser di bibir,sakit tekak, dan susah nak telan. Pada masa ni, saya ade 3 ulser kat bibir. Sakit sangatūüė¶ dah makan macam2 ubatūüė¶ still gak tak baik2!ūüė¶

  2. Anak saudara ada sorang kena penyakit Tangan kaki dan mulut dah tu mulut penuh dengan ulser.. memang susah nak minum.. penyudah masuk wad masukkan air.. ari tu Kid ada cakap anak dia kena ulser dekat mulut dia bubuh majerin.. so bila anak nak menyusu tak rasa sakit.. leh cuba ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s