4 adik-beradik lelaki

4 adik-beradik lelaki

Gambar ni di diambil masa kat rumah mak saya di Pandan Indah… berbuka bersama keluarga yang lain serta terus sambut hari lahir Huzaiman…heheheh

Susah betul nak suruh anak-anak pandang kamera …mesti ada yang pandang tempat lain….

Huzaiman tu dah tak sabar nak terkam kek tu… dari tadi duk kuis-kuis ngan kaki dia…hehehehe. Bila lihat mereka berempat.. tak sangka.. cepat sungguh mereka membesar…..huhuhu

4 thoughts on “4 adik-beradik lelaki

  1. saya pernah dengar orang tua2 kata kalau dah ada 3 org anak lelaki bila yg keempat lahir pun mesti lelaki.insyaallah yh ke 5 perempuan.nnti pregnen lagi tau.saya ada 3 hero juga.nak pregnen lagi tp mcm takut nak hadapi kenyataan sumi….apa2 pun syukur kerana semuanya adalah kehendakNya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s