Huzaiman sudah tumbuh GIGI!

Huzaiman sudah tumbuh GIGI!

Semalam, semasa bagi dia minum air putih dalam cawan, tetiba macam ada bunyi pelik… ialah.. selama ni kalu minum tak pernah berbunyi cawan tu… semalam ada pula bunyi…

Sekali tengok kat gusinya……. wahhhhhhhh……. SUDAH TUMBUH GIGI!!!!!!!!!

Tu dia…. sebatang sudah naik… tak lama lagi naik lagi sebatang… adehhhhh………

Kalu dia dah tumbuh gigi…. nampak gayanya saya kene berhati-hati la… silap hari bulan kalu dia geram.. mau kene gigit ni… tu pun semalam dia dah cuba mengigit ayahnya…hahahaha

Lagi 4 hari Huzaiman bakal berusia 1 tahun….cepat sungguh dia membesar……

Sekarang dia dah pandai berjalan sorang2 tanpa di pimpin.. suka dia dapat menjelajah seluruh rumah tanpa gangguan…. dan dah mula juga memanjat tangga…adehhh…

Nampaknya kene jaga dia lebih ni.. sebab bila dah pandai memanjat-manjat ni… bahaya la pulak.. takut terjatuh jer…huhuhu

2 thoughts on “Huzaiman sudah tumbuh GIGI!

    1. @phreak-id,
      jangan paksa dia… sambil mandi kit apun gosok la gigi…. lama2 anak tu akan sendiri gosok tanpa di suruh…

      tapi kalu takut mulut dia berbau.. lap lidah dia ngan kain basah…. pas tubagi tau.. klau tak nak kain masuk mulut.. gosok la gigi..hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s