Lama tak update blog…….

Lama tak update blog…….

Rasanya lama saya tak update blog… entah kenapa penyakit M sudah muncul. patutnya saya kene kerap update, kalu tidak pelawat blog akan berkurangan… macam mana nak kekalkan prestasi kan??

Lagi pun saya sentiasa tak berkesempatan nak beronline di rumah.. maklum la anak dah 4 orang ni.. macam-macam nak di uruskan… padahal banyak entry yang bertunggak nak kene publish…

Saya tahu, umah dah ada Unifi ni… patutnya makin galak dan mudah la saya nak menulis entry blog.. tapi nampaknya tak der la pulak usaha nak ke arah tu…

Asal balik jer, kerja rumah tak habis2 nak di buat… sampai la ke malam.. sudahnya saya keletihan.. dan ketiduran… bila dha gitu tiap-tiap hari.. nak mengadap blog pun tak sempat… hanya sempat ber FB pun melalui HP…huhuhu

Inysa allah.. saya akan cuba update juga blog ni… tapi tak tahu bila la… nanti bila lagi lama saya tak update, lagi malas la saya punya penyakit ni melekat…hehehehe

Okla… ni pun update sepintas lalu… lain kali saya update yek..hehehe

4 thoughts on “Lama tak update blog…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s