Kisah Duit syiling baru….

Kisah Duit syiling baru….

Saya sudah pun memiliki duit syiling baru ni….

Tapi sehingga kini masih tidak memakainya dan menggunakan nya lagi…hik….Tak tahu kenapa macam tak nak pakai… macam rasa tengha pegang duit token mainan jer…keh3

Tapi……….

Mengapa? Kenapa? Apakah??

Ye ker?? Betul yek?? Sebaik saya sekarang tidak menggunakan KTM/LRT/BAS jadi tidak tahu la sangat permasalahan yang berlaku….

Tapi..kalu betul la kan?? nampaknya PIHAK yang bertanggungjawab haru buat sesuatu untuk menyelesaikan masalah tersebut sebelum……..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

Wang kertas baru pula yang menjadi mangsa……..hik3…

4 thoughts on “Kisah Duit syiling baru….

  1. wah cmne bleyh ada dwet ketas baru tu? jelesnyer…cantek kn dwet ketas baru tu..

    dwet silink baru tu plak mcm ada byk mslh..bile da simpan lama sket dia mcm kabur je..mcm dwet da bkarat..xsantek da.. T_T

    mule2 lov kumpol gak, tp bile da mcm burok lov tuko balik ngn dwet silink lama..simpan lama2 pn xjadi apa..

    tp tatau la kalo cara simpan tu ada cra2 tertentu ke..huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s