PAVLOVA? Oh tidak!! Akhirnya…….

PAVLOVA? Oh tidak!! Akhirnya…….

eh..eh…ramainya nak tahu apa citer pasal PAVLOVA yek?? hahahaha.

Ha…tu dia PAVLOVA bila saya cari dalam GOOGLE….banyaknyaaa….dan tetiba rasa macam nak makan lagi la pulak…alahai…

Eh….macam tak pernah makan la pulak kan??hahaahha…. yer..saya dah pun merasa.. untuk PERTAMA KALI tau…..pertama la.. sebab sebelum ni tak pernah makan…..tp pernah tengok jer orang duk post kat FB kata sedap! sedap!sedap!!...**oh… shut up u!!**

Tu la PAVLOVA kek dari Majlis Hari Jadi anaknya pada ahad yang lalu……….. eh.. blogger fofular ajak, mestila datang kan?? mana leh tak datang….

Gila banyak ko BUAH yang di letak di atat keknya….. eh..sebelum banyak citer..mesti ramai tertanya-tanya apa kebenda nya la PAVLOVA ni yek??ni haa…puas saya cari dalam internet…

Tau tak apa itu Pavlova? Mai Sinar kongsi sikit fasal makanan ni. Pavlova atau nama ‘nickname’nya Pav (^_^) adalah sejenis pemanis mulut atau sejenis meringue cake yang bahan asasnya terdiri daripada buih putih telur dan gula. Tesktur luarnya sedikit garing dan isinya tersangatlah lembut, cair di mulut.. Nyum nyum.. Manis dan masam bila bergabung memang ummmp. – Mukshim

okey…..dah tahu kan?? haaa………… tu yang sedap tu wei…. sebab putih telur ngan gula jer pun…. **konpem leh naik kencing manis kalu saya makan selalu…hahahaha

Tu dia…tengokla tapaknya…. memang nampak me’ranggup’kannnn kann??kan?? alahai…terrasa-rasa sungguh keenakkan nya bila saya menaip entry ni…hahahahaha

Ishk….. tu adalah gambar yan kedua di mana saya telah menambah sebanyak 2 kali tau!! 2 kali!! hahahaha…. **syhhh…dendiam…jangan bagi tau tuan rumah** nasibla ko Eyriqq….kalu ajak saya makan-makan…memang laju la…tak hengat tuan rumah ls….hahahaa

okla…cukupla… tak leh citer banyak2…nanti teringin-teringin nak makan lagi lak…hahahaha. Pada yang berminat nak buat pesanan…boleh la terjah ke :

Wah… mana tahu tetiba leh dapat sponsor dari dia pula untuk anak sumijelly yang bakal genap 1 tahun nanti lak….hehehehe **verangan**

4 thoughts on “PAVLOVA? Oh tidak!! Akhirnya…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s